.

کعبه یک سنگ نشان است که ره گم نکنی حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست
  • .

    کعبه یک سنگ نشان است که ره گم نکنی حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ

آیا فتنه دیگری در راه است؟

آیا فتنه دیگری در راه است؟

کمتر از دو ماه دیگر به بزرگترین رخداد سیاسی کشور، یعنی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مانده است و هرچه به زمان برگزاری نزدیک‌تر می‌شویم، مباحثات پیرامون آن هم بیشتر و بیشتر می‌شود.

در طول بیش از سه دهه‌ای که از انقلاب اسلامی سپری شده بیش از 30  انتخابات مختلف در این کشور برگزار شده چه در شرایطی که کشور درگیر جنگ تحمیلی و موشکباران شهرها و روستاها بوده و چه در شرایط بعد از جنگ(صلح)،در همه این سال‌ها دوره ای نبوده که در آن انتخابات، به هر دلیلی لغو یا حتی  تعویق شود.

اما مدتی است برخی در داخل مکررا شعار برگزاری "انتخابات آزاد" سرمی دهند، به بیان دیگر یعنی از نظر اینان تاکنون انتخاباتی که در ایران اسلامی برگزار شده، آزاد نبود و از این به بعد باید آزاد باشد! این در حالی است که خود این افراد قبلا از طریق همین نوع انخابات به مناصب بالایی در نظام دست یافته‌اند چند دوره هم مجری برگزاری انتخابات بوده‌اند، اما در آن زمان حرفی از انتخابات آزاد مطرح نبود، حال چه شده است که این گونه به تکاپو افتاده‌اند  حرف از آزادی انتخابات می‌زنند؟

اما واقعا انتخابات آزادی که می‌گویند، چیست؟!

انتخابات آزاد همان کلید واژه‌ای است که دشمن در برنامه ریزی های خود علیه ما، آن را به عنوان رمز خود برای زیر سوال بردن اصل انتخابات و در نتیجه کمرنگ کردن حضور مردم آن را بکار گرفته است، چراکه به‌خوبی دریافته است که تحریم انتخابات توسط مردم عملا غیرممکن است، پس با طرح چنین مسئله‌ای در کنار انجام اقدامات دیگر، سعی در کمرنگ کردن حضور مردم را دارد تا آن را دلیلی بر کاهش مقبولیت نظام به حساب آورد و از این طریق درصدد تضعیف و ضربه زدن به آن برآید و اخیرا هم نبود انتخابات آزاد را بهانه‌ای برای اعمال مجازات و تحریم‌های جدید علیه ایران اسلامی عنوان کردند.

برخی افراد از جمله کسانی که خود مجری چند دوره انتخابات بودند و رسانه‌های داخلی هم که دانسته یا ندانسته،  همصدا با دشمن، چنین شعارهایی را مطرح می کنند و به این فضا دامن منی زنند در واقع در راستای پیاده سازی برنامه های شوم دشمنان گام برمی دارند.

این کلیدواژه را اولین بار آقای هاشمی رفسنجانی مطرح کرد، سپس اصلاح طلبان و  منتقدین دولت و در آخر هم خود دولت با اهدافی نامعلوم آن را بکار گرفتند تا آنجا که تکرار این واژه، سرانجام رهبری را مجبور به عکس العمل در این‌باره کرد، ایشان در دیداری که اخیرا با مردم قم داشتند، گفتند: " آن کسانی که راجع به انتخابات توصیه هایی میکنند،حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند،دائما نگویند انتخابات باید آزاد باشد، از اول انقلاب 34 انتخابات داشتیم، کدامش آزاد نبوده است؟

رهبر انقلاب تاکید کردند: کسانی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند، باید بتوانند بار مسئولیت را بکشند، صلاحیت‌های مورد نظر شورای نگهبان را در خود ملاحظه کنند و باید بخواهند که قانون اساسی را اجرا کنند".

  طرح این واژه شاید بدین معنا باشد که از نظر این عده خاص انتخابات های گذشته آزاد نبوده که در این‌صورت عملکرد خود را در دوره‌ای که مجری برگزاری انتخابات بوده‌اند، زیر سوال می‌برند. معنای دیگر این می‌تواند باشد که اگر فرد مورد نظر ایشان رأی بیاورد انتخابات آزاد بوده و اگر رأی نیاورد در این صورت انتخابات آزاد نبوده است.

قبل از انتخابات 88 هم واژه «کمیته‌ی صیانت از آرا» مطرح بود که بعد از انتخابات معلوم شد قضیه از چه قرار است. پس پرواضح است برای انتخابات خرداد ماه هم، عده‌ای نقشه‌ای شوم در سر دارند ...

بهتر است این دسته افراد  هرچه زودتر از این خواب غفلت بیدار شوند و موضع خود را مشخص سازند چرا که در درجه اول آن ته مانده وجهه‌ای  هم که در نزد ملت دارند از میان خواهد رفت و دیگر جایگاهی نخواهند داشت و در درجه بعدی، مردم بسیار بابصیرت تر از این هستند که فریب دشمن و عواملش را بخورند. بخصوص آنکه پس از فتنه سال 88  به خوبی روسای فتنه و همچنین ساکتینی را که از پشت سر چراغ سبز نشان می‌دادند، شناختند و می‌دانند که در انتخابات پیش رو باید دقت بیشتری کنند تا کسی انتخاب می‌شود معتقد و پا‌بند واقعی به قانون و  نظام و آرمان‌های آن باشد.

برخلاف عده‌‌ای که شعار انتخابات آزاد سر می‌دهند، مردم در عمل  باور دارند که رأی ایشان در سرنوشت سیاسی کشور کاملا تأثیرگذار است، برای نمونه می‌توان به نهمین دوره انتخابات اشاره کردکه در آن دولت اصلاحات علنأ حامی و خواستار ریاست جمهوری فرد موردنظر خویش بود، این رأی مردم بود که منجر به شکست نامزد مورد حمایت دولت و سرکار آمدن منتخب ملت شد.

  همواره در ادوار مختلف انتخابات شاهد حضور گستره و پرشور مردم کشور در پای صندوق‌های رأی بودیم حتی زمانی که این صندوق‌ها زیر باران موشک‌ها قرار داشتند، در برهه‌ی فعلی هم گرچه نمی‌توان منکر وجود مشکلات و مسائلی از قبیل تورم و گرانی زیاد، تحریم های گسترده و ... شد، اما مردم به خوبی می دانند که این مشکلات بخاطر سوء مدیریت‌ها و کم‌کاری‌های دولت و مجلس ایجاد شده و نباید به پای نظام اسلامی نوشت.

حماسه سیاسی و اقتصادی که در سال جدید مد نظر رهبر معظم  انقلاب می باشد را باید مرحله ای مهم و  نقطه عطفی دانست که  می تواند کشور  را در مقابل توطئه‌ها و حوادث سال های آینده، بیمه کند و از آسیب های احتمالی دشمنان در امان نگه دارد. قطعا باید گفت برجسته ترین و مهم ترین نمود و جلوه آن انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خواهد بود.



ـــــــــــــــــــــــــ


بازنشر این مطلب در اینجا +

پی نوشت: فک نکنم بد باشه گاهی به خودمان و افکارمان استراحت دهیم و دقایقی را با خود! خلوت کنیم...لازمه

آیه نوشت:  أَلا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ» (الرعد – 28) بدجور بهم آرامش میده.

دیگران نوشت1: این مطلب را بخوانید: خاطره‌ای خواندئی(دلم می‌خواهد دختران با حجاب را خفه کنم) +

دیگران نوشت2: شاید سبک زندگی +

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۵
عین.جیم

نظرات  (۱)

جم کن این حرفا رو بابا خسته شدیم فتنه کجاس تو هم آخه به جای این حرفت یه کم از زشتی تهمت به دیگران بنویس که خوب نیس آدم به خاطر منافع خودش به دیگران مارک شر و فتنه  بزنه
پاسخ:
سلام.
سال 88 هم خیلیا همین فکرارو داشتن و اون اتفاقات افتاد و تهمتی هم درذ کار نیس همه این حرفا براساس حرفا و رفتار خود این افراد نوشته شده و نه به خاطر منافع شخصی ای که اصلا وجود خارجی نداره.
از انتقادتون ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">