.

کعبه یک سنگ نشان است که ره گم نکنی حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست
  • .

    کعبه یک سنگ نشان است که ره گم نکنی حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست

طبقه بندی موضوعی

ّچند روز پیش بعد از یک ترم! رفتم شهرمون، رفتم چهاررراه شهرداری که تاکسی بگیرم .... تابلوهایی که روی نرده های ساختمان (قدیمی) شهرداری نصب شده بود توجهم رو جلب کردن، تصاویر مشاهیر شهر رو نصب کرده بودن، اعتراف می کنم که خودم هم برخی از اینها رو تا حالا نمی شناختم حتی به اسم...

بنظرم طرح خوبیه برای آشنایی حداقلی با چهره ها و مشاهیر شهر، حداقلی به این خاطرکه رو تابلوها فقط عکس و اسم شخصیت بعلاوه یک توضیح خیلی کوتاه نوشته شده، فک کنم می شد با یک طراحی جامع تر توضیحات بیشتری رو به تابلوها اضافه کرد.

+ کیفیت تصاویر چندان جالب نیست!

+ ظاهرا شهرداری این کارو از عید نوروز شروع کرده اما من چون یه کم دیر گذرم به شهر افتاد دیر متوجه شدم!

*********

+برداشت اول:

هرچند تصمیمم رو گرفته بودم و به هر نحوی که بود می خواستم بکشم کنار، اما واقعیتش اینه که درسته دوستان از هر لحاظش خیلی بهم لطف داشتن ولی تهش این خودم بودم که علی رغم  دودلیِ قطعی شده ام، نرفتم کنار یا اینکه نخواستم برم کنار، خدا آخرشو بخیر کنه، می ترسم...

+برداشت دوم: هنوز هم برای نوشتن درباره اتفاقاتی که سر نشریه(ویژه نامه منیم آذربایجانیم) دیر نیست اما مهمتر از این اینها-ازنظرمن- هرچی بود و هر اتفاقی افتاد یه اتفاق قشنگی که تو اون گیرودار و اوضاع درهم افتاد، یکصدا و همدل شدن همه بچه ها بود این حداقل برای من یکی هرچند برای چند روز کوتاه،خیلی شیرین بود البته با پیوست کردن وقایع اتفاقیه قبلترهاش! کاش ادامه داشته باشه...

+برداشت سوم: مدتیه بدجور دنبال کتابها و بحثهای معرفتیم دوستان سراغ دارند دریغ نکنن محتاجیم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت:

* هر کس روزنه ایست به سوی خداوند، اگر اندوهناک شود. اگر به شدت اندوهناک شود. م.مستور

*ای فرزند آدم ...

به دل خود نگاه کن هرقدر دلت به دنیا بسته باشد 

همان قدرمحبت و مهر مرا از دلت بیرون کرده‌ای

چراکه هیچگاه من محبت خود و محبت دنیا را در یک دل جمع نمی‌کنم  +

*بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست      آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست ف.نظری

* حذف شد...

نمی دانم ...

* حال این روزهای آخرم اینگونه است هرچند ظاهرش طور دیگر نشان دهد...

ـــــــــــــــــــــــ

* هدایت مردم، کارویژه یک دولت دینی است +

* "رمز عبور" +

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۳
عین.جیم

نظرات  (۵)

دوستانی که علاقمند به تبادل لینک با ما را دارند ابتدا ما را به اسم پرچم های سیاه شرق لینک نمایند و سپس اطلاع دهند./با تشکر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

برای کمک به عمو مراد،  شما هم دعوتید...

 

 

 

از امام صادق علیه السلام نقل کرده اند که از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله پرسیدند:

ای پیامبر خدا! آیا انسان از مال خود، بجز زکات نیز باید پرداخت کند؟

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند:

آری، اگر گرسنه ای اظهار گرسنگی کند، مسلمان باید اورا سیر کند؛ اگر برهنه ای لباس بخواهد باید او را لباس بدهد.

گفتند : میترسیم دروغ بگوید

فرمودند: چرا از این نمیترسید که راست بگوید؟!

(بحار 75/46 ، از کتاب جامع الاخبار شیخ صدوق)

 

 

 گمان نکنیم آنها محرومند و ما برخوردار.محرومان واقعی دل های زنگار گرفته ی ماست و اینان ولی نعمتانی هستند که دعای خیرشان رحمت خداوند و رضایتش را در پی خواهد داشت.پس ما به آن ها محتاج تریم...

 

morado.blogfa.com/post/43



۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۷ پابسته؛ داستان‌های‌خیلی‌کوتاه
http://rezasheibani.parsiblog.com/Posts/146/%d8%aa%d9%86%d9%81%d8%b3+%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%d9%8a/
پاسخ:
تنفس مصنوعی- جوک های قومیتی
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۶ پابسته؛ داستان‌های‌خیلی‌کوتاه
http://www.teribon.ir/archives/280085/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%B6%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D9%85%D9%82-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1.html
پاسخ:

طرح «زیر سایه خورشید»
روایتی از حضور کاروان رضوی در عمق راهبردی جمهوری اسلامی+عکس
گذرمان به وبتان افتادخاطرات شهرو برامون زنده کردید.جالبتر و ناآشناتر از همه پوستر فرمانده حسن باقری بود آنهم درمیدان شهرداری اهر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">