.

کعبه یک سنگ نشان است که ره گم نکنی حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست
  • .

    کعبه یک سنگ نشان است که ره گم نکنی حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ

کنترل نفس

یکی از هم دوره ای های شهید بابایی در آمریکا می گفت :توی آمریکا دوره خلبانی میدیدیم یک روز دیدم روی بولتن خبری پایگاه مطلبی را نوشته بودند "دانشجو بابایی ساعت 2 نیمه شب میدود تا شیطان را از خود دور کند" تا این مطلب را خوندم رفتم سراغ عباس و گفتم :قضیه چیه؟ اولش نمیخواست بگه بعد که اصرار کردم گفت:چند شب پیش بد خواب شده بودم رفتم میدان چمن تا کمی بدوم  کلنل وزنش منو دیدن. کلنل به من گفت:این وقت شب برا چی میدوی؟بهش گفتم دارم ورزش میکنم.

گفت:راستشو بگو منم گفتم:محیط خوابگاه خیلی آلوده است شیطان آدمو بد جور اذیت میکنه اگه آدم حواسشو جمع نکنه به گناه میفته و دین ما برای اینجور وقتها توصیه به عمل سخت کرده...



ـــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت: این مطلب در نشریه "سنگر باقی مانده" ویژه اردوی راهیان نور 91 دانشگاه استفاده شده است.

شهید نوشت: چگونه در بند خاک بماند آنکه پرواز را آموخته است. شهید آوینی

دیگران نوشت:داستانک بلا در وبلاگ "پابسته"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۳۰
عین.جیم

نظرات  (۳)

من خیلی به شهید ارادت دارم اما ینی انقد شهید ضعیف النفس بوده که..؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام
اینطوری حرف زدن پشت سر یه شهید خوب نیس(بقول خودتون!) دو، شهید هم انسان بوده و تحت تأثیر فضا و محیطی که توش قرار داشته و وسوسه های شیطانی احتمال لغزش داشته مثل من و شما و دیگرانی که البته کمتر اهمیت میدیم و بیشتر قضاوت میکینم.
ضمنا «آشنا»، خیلی آشنا به نظر می رسید!
از نظرتون ممنون.

این دیگران نوشت واقعا ابداع جالبی بود!

پاسخ:
سلام.
لطف دارین،ممنون.
۱۰ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۴ بچه مجاهد
سلام .فقط میتونم بگم دمش گرم.از من یکی که خیلی جهادگرتره!!!!!!!!واقعا شرمنده شدم.باید دنبال یه اسم دیگه واسه خودم باشم
پاسخ:
سلام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">